Praca w Dziale Dokumentacji i Cyfryzacji | zgłoszenia do 30 czerwca
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie (Warszawa) poszukuje pracownika do Działu Dokumentacji i Cyfryzacji na stanowisko: Specjalista/ka ds. systemów informacji przestrzennej (GIS) i fotogrametrii.
Praca w Dziale Dokumentacji i Cyfryzacji na stanowisku Specjalisty/Specjalistki ds. systemów informacji przestrzennej (GIS) i fotogrametrii polega między innymi na:
- współtworzeniu i rozbudowie istniejącego systemu informacji przestrzennej, pozyskiwaniu i wprowadzaniu nowych danych do systemu, aktualizacji danych przechowywanych w systemie;
- tworzeniu nowych baz danych w systemie, projektowaniu struktury baz danych;
- wykonywaniu analiz przestrzennych i opracowań kartograficznych i wizualizacji;
- publikacji serwisów, tworzeniu internetowych aplikacji mapowych na postawie danych przechowywanych w muzealnym systemie GIS;
- współpracy z pracownikami innych działów Muzeum przy rozbudowie systemu informacji przestrzennej;
- formułowaniu wymagań dotyczących dokumentacji przekazywanej do zasobów Muzeum (dokumentacja architektoniczna, fotogrametryczna etc.);
- przygotowywaniu dokumentacji fotogrametrycznej (modele 3D, ortoobrazy etc.) oraz ich publikacji w Internecie;
- współpracy przy organizacji okazjonalnych wydarzeń związanych z wykorzystaniem systemu informacji przestrzennej i fotogrametrii w Muzeum – udział w spotkaniach, konferencjach, prezentacjach, prowadzenie szkoleń i warsztatów;
- uczestnictwie w innych projektach realizowanych przez zespół muzeum (np. finansowanych ze środków UE).
Zgłoś się do nas, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe (kierunki: geodezja i kartografia, geoinformatyka, gospodarka przestrzenna, geografia lub podobne);
- doskonale posługujesz się oprogramowaniem GIS: ArcGIS Desktop i ArcGIS Server, w tym posiadasz umiejętność pozyskiwania danych do systemu informacji przestrzennej oraz ich modyfikacji, zarządzania bazami danych, wykonywania analiz przestrzennych oraz redagowania opracowań kartograficznych;
- posługujesz się oprogramowaniem typu CAD (preferowany Autodesk AutoCAD);
- posiadasz umiejętność pracy z bazami danych Microsoft SQL Server, mile widziane również Oracle oraz PostgreSQL;
- posiadasz wiedzę specjalistyczną z zakresu fotogrametrii pozwalającą na przygotowywanie dokumentacji fotogrametrycznej oraz formułowanie wymagań i weryfikację poprawności materiałów przekazywanych przez wykonawców zewnętrznych;
- posługujesz się oprogramowaniem do wyświetlania/analizy chmur punktów, np. CloudCompare;
- posiadasz umiejętność obsługi oprogramowania pakietu Microsoft Office, w szczególności Microsoft Excel;
- znasz język angielskie w stopniu komunikatywnym oraz umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej w języku angielskim;
- umiesz i chcesz pracować zespołowo, jesteś otwarty/a na współpracę i wymianę doświadczeń, dobrze organizujesz własną pracę i cenisz jej różnorodność;
Docenimy również:
- doświadczenie w przygotowywaniu internetowych aplikacji mapowych oraz udostępnianiu danych poprzez Portal for ArcGIS lub ArcGIS Online;
- uprawnienia do pilotowania bezzałogowych statków powietrznych będą dodatkowym atutem (mile widziane uprawnienia do prowadzenia lotów poza zasięgiem wzroku – BVLOS)
- znajomość języków programowania Python, JavaScript i VBA, umiejętność automatyzacji swojej pracy;
- znajomość oprogramowania graficznego: Photoshop, Bridge, GIMP;
- zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy koniecznej do budowania kompetencji na stanowisku
Podejmując współpracę z nami, zyskujesz:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- pracę w doświadczonym zespole specjalistów w zakresie budowy i wykorzystania systemów informacji przestrzennej oraz cyfryzacji zbiorów muzealnych;
- możliwość doskonalenia zawodowego (udział w szkoleniach i kursach, także zagranicznych);
- pracę w pięknym miejscu, w muzeum, które realizuje ciekawy i różnorodny program;
- legitymację pracowniczą uprawniającą do bezpłatnego wstępu do muzeów wpisanych do Państwowego Rejestru Muzeów.
- pakiet opieki medycznej i kartę Multisport na preferencyjnych warunkach;
Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@muzeum-wilanow.pl lub w wersji tradycyjnej na adres Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa (z dopiskiem: Rekrutacja – DDC) w terminie do 30.06.2024 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji lub jego wydłużenia oraz do zakończenia rekrutacji bez wyłonienia kandydatów.
***
Informacja na temat przetwarzania danych osobowych
- Administratorem danych osobowych zbieranych w procesie rekrutacyjnym jest Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie z siedzibą przy ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa. Z Muzeum można się skontaktować poprzez adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej.
- W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeum-wilanow.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) przepis prawa – w odniesieniu do zakresu danych osoby ubiegającej się o zatrudnienie określonego w przepisach Kodeksu pracy: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
b) prawnie uzasadniony interes Muzeum, w zakresie danych zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej na potrzeby przeprowadzenia procesu bieżącej rekrutacji;
c) zgoda na przetwarzanie danych – jeżeli podane zostaną dodatkowe dane, których zakres nie wynika z przepisów Kodeksu pracy, zgoda na ich przetwarzanie zostanie wyrażona poprzez przesłanie aplikacji. - Muzeum będzie przechowywało zebrane dane osobowe przez okres miesiąca od chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- W sytuacji nawiązania stosunku pracy dane osobowe zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie, zostaną włączone w całości do akt osobowych pracownika na podstawie przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej.
- Muzeum będzie przekazywało dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na swoje zlecenie, w tym podmiotom obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby rekrutacji – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z Muzeum i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
- Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo: dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, oraz ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Muzeum, o którym mowa w pkt 4b, każda osoba ma prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych.
- W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych jest zgoda, o której mowa w pkt 4c, każda osoba ma prawo jej wycofania poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
- W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Muzeum lub z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe wskazane powyżej).
- Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy, w pozostałym zakresie jest dobrowolny. Bez podania obowiązkowych danych nie będzie możliwy udział w procesie rekrutacji prowadzonym przez Muzeum.